مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 03:452020-11-22اقتصادي

فارس من | آبرسانی به شهرک گلیان شیروان آغاز شد


مدیرعامل شرکت آبفا خراسان شمالی گفت: باوجود تمام محدودیت های مالی، پروژه آبرسانی به شهرک گلیان از آبان ماه سال جاری به صورت دیون و از محل منابع مالی محدود داخلی شرکت آبفا آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد مردم شهرک روستای گلیان از توابع شهرستان شیروان طی هفته های گذشته درخواستی با عنوان ثبت کردند که با پیگیری های انجام شده رفع این مشکل آغاز شد.

غلامرضا ساقی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: از سال 1387 پروژه آبرسانی به  شهرک گلیان توسط شرکت آبفای روستایی سابق شروع اما به دلیل بروز برخی مشکلات اجتماعی، منتج به نتیجه نشده و پروژه نیمه تمام باقی مانده بود.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در ادامه افزود: اعتبار موردنیاز جهت تکمیل این پروژه 3 میلیارد تومان برآورد است اما تأمین آب شرب پایدار برای روستانشینان جزو اولویت های مهم این شرکت پس از یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی در بهمن 98  بوده است.

وی تصریح کرد: باوجود تمام محدودیت های مالی، پروژه آبرسانی به شهرک گلیان در دستور کار قرارگرفته و علیرغم عدم تأمین اعتبار لازم جهت پروژه، عملیات اجرایی آن از آبان ماه سال جاری شامل: خط انتقال به طول 1700 متر از محل چاه به سمت مخزن ذخیره پانصد مترمکعبی، به صورت دیون و از محل منابع ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | آبرسانی به شهرک گلیان شیروان آغاز شد

فارس من | آبرسانی به شهرک گلیان شیروان آغاز شد